Om een keuze te maken voor jouw campagne of actie is het verstandig om eerst te kijken welk soort speaker die je zoekt. Tegenwoordig zijn de meeste speakers te verbinden via bluetooth. Dit zijn onze best verkochte modellen. Ook zijn er verschillen in capaciteit, formaat en sommige zijn zels waterdicht.
Aan wie wil je de speakers gaan schenken? Bestaat jouw doelgroep uit jongeren of misschien juist dames of heren? Kleur kan dan ook heel belangrijk zijn. Waar mannen vaak stoere kleuren mooi vinden zou een vrouw eerder blij zijn met een roze of lichte kleur speaker.
Een jonge marketeer heeft andere wensen dan een ervaren accountmanager. Kies daarom een stijl die aansluit bij jouw ontvanger.
Er zijn veel verschillende soorten speakers. Wij denken dat als je op deze punten let je de beste keuze kunt maken voor jouw klanten.
Als een speaker een snelle oplaadtijd heeft zal hij ook vaker gebruikt gaan worden door je klanten waardoor jouw logo ook vaker zichtbaar zal zijn.
Uiteraard is het bereik ook van belang. Een gebruiker zal tijden het afspelen even naar de keuken lopen voor een drankje of een hapje en dan is het wel belangreik dat de verbinding niet meteen weg valt. Veel speakers hebben daarom een bereik van wel 10 meter of meer. Wij adviseren daarom goed op dit punt te letten.
Het formaat van de speaker vinden wij ook van groot belang. Een kleine speaker wordt wat makkelijker meegenomen op reis of in een sporttas. Grotere speakers zullen eerder in en om huis worden gebruikt waardoor het bereik van je logo ook wat kleiner zal zijn.
Wij merken dat veel bedrijven tegenwoordig kiezen voor duurzame producten. Ook bij speakers is dit het geval. Veel speakers worden tegenwoordig gemaakt van bamboe of zelfs afgewerkt met kurk. Door deze prodcuten in te zetten voor je campagne straalt ook jouw bedrijf meteen uit dat je ook duurzaam bezig bent.
Wilt je speakers inzetten voor jouw actie of campagne bekijk dan deze tips
Bedenkt van te voren goed wat het doel is van jouw campagne en uiteraard wat jouw doelgroep is. Als je dat goed in kaart heeft is het eenvoudiger de juiste keuze te maken voor een bedrukte speaker.
Hoeveel speakers wil je inzetten voor jouw reclame actie en wat is je budget. Zo kan je eenvoudig secteren op prijs per stuk en maakt je het zoeken naar de juiste speakers een stuk eenvoudiger.
Wij maken altijd graag een vrijblijvende visual voor je zodat je van te voren al kunt zien hoe jouw logo op de speakers komt te staan. Pas als wij de definitieve drukproef akkoord hebben gaan wij verder met het drukproces..
Wij kunnen jouw logo op verschillende manieren aanbrengen d.m.v. verschillende druktechnieken. Uiteraard adviseren wij altijd wat de beste techniek is. Op houen of bamboe producten adviseren we meestal een lasergravure die als het ware in het materiaal gebrand wordt en niet op het materiaal gedrukt. Jouw logo heeft daardoor een luxe uitsttaling. Wilt je juist wel een opvallende kleur dan kunnen we iedere gewenste pms kleur voor je drukken.
Wij leveren over het algemeen razendsnel jouw speakers met een logo. Toch is het verstandig om de levertijd wel te oveleggen vooral met grotere aantallen. De voorraad speelt hierbij een grote rol maar ook de productietijd. Meestal kunnen we bedrukte speakers al leveren binnen 2 weken maar vaak nog sneller en heb je de speakers eerder in huis dan verwacht.
Wanneer ga je de speakers uitdelen? Kies hiervoor een goed moment bijvoorbeeld op een bedrijfs borrel of feestje aan jouw personeel. Uiteraard kan je ook speakers mee nemen naar jouw klanten en na een goed gesprek een speaker achter laten of als je een mooie opdracht hebt gekregen van jouw klant. Speakers zijn dus op vele manieren in te zetten als relatiegeschenk of promotieartikel.